будуть доступні тільки після реєстрації компанії
Зареєструватися
Повна зайнятість
Тева Украина
(Київ)
Фармацевтична промисловість
Основні досягнення:
Розробка позиціонування (Локальна креативні ідея) оновленого бренду компанії Тева, створення коммунікативної стратегії просування бренду націленої на споживачів та спеціалістів охорони здоров"я, запуск оновленого бренду 18.10.2018
Керування проектною командою по запуску оновленого Тева бренду в Україні.
Запуск та коригування кількісних та якісних маркетингових досліджень для визначення основних цільових аудиторій та іх потреб.
Розробка стратегії позиціонування бренду Тева (Local creative idea), на основі кількісних та якісних досладжень.
Розробка та реалізація коммунікативної стратегії для запуску оновленого Тева бренда, націленого на споживачів та спеціалістів охорони здоров"я.
Тева Украина
(Київ)
Фармацевтична промисловість
Основні досягнення:
Teva OTC MS - 4,9% (+ 0,3%), зайняла №2 позицію в ОТС ринку (YTD'18), Spasmalgon (найбільший бренд) посів 1 місце в категорії, вперше випередивши постійного лідера - No-spa, Створила / реплікувала 3 з TVC (Hepabene, Decatylen, Spasmalgon) зі значним впливом на бізнес-результат.
1. Розробка та впровадження довгострокової маркетингової стратегії для UA продуктового портфеля та бізнес планування;
2. Портфоліо менеджмент та його розвиток відповідно до стратегії ШК та цілями, адаптованими до локальних потреб споживачів;
3. Реалізація стратегії розвитку продуктового портфеля; створення маркетингових планів і бюджетів, перерозподіл ресурсів між категоріями і брендами, на основі поточного стану бізнесу, з метою досягнення маркетингових і фінансових цілей;
3. Щоденна кооперація з Трейд-маркетинговим відділом та аптечними мережами для розробки та впроваждення широкого набору активностей для споживачів та мереж
4. Моніторинг та аналіз тенденцій продажів, ціноутворення і конкурентного оточення та оцінка можливостей розвитку брендів, включаючи вихід в нові категорії / сегменти / канали продажів, розширення асортименту і т.д., для оцінки прогресу в досягненні цілей;
5. Розробка та узгодження з суб-регіоном NPD стратегії для UA і пріорітезація лончів;
6. Розробка та реалізація ефективної 360 ° комунікаційної стратегії ( ATL (TV, OOH, радіо, преса), цифрові (банери, SMM, Context), BTL (промо-акції для споживачів);
7. Портфоліо та бренд P&L відстеження/аналіз;
8. Ініціювання та проведення регулярних та ad-hock маркетингових досліджень (кількісних та якісних);
9. Розробка та впровадження довгострокової і короткостроковій стратегії медичного просування для відділу продажів (для лікарів і фармацевтів);
10.Тісна та продуктивна взаємодія з командою продажів; медіа, креативними агентствами, BTL агентствами;
11.Розвиток, ріст та коучинг ефективної маркетингової команди, формування продуктивного командного духу та розвиток талантів;
12.Впровадження та контроль командних цілей і стратегії, які узгоджуються із Маркетинговою стратегією та Портфоліо менеджментом;
13. Забезпечення набору, програми навчання та розвитку Маркетингової команди, котрі необхідні для мотивації, розвитку і утримання команди;
Bayer
(Київ)
Фармацевтична промисловість
Головні досягнення: BCC MS 3,9% (+1,5%), № 3 в OTC ринку в 2015 та 2016рр., лідуючі позиції по основним брендам, продуктивна взаємодія з командою продажів, Маркетингова команда Bayer Consumer Care - Краща маркетингова команда 2015 (ВРК), спікер-експерт в Школі Менеджерів
1. Розробка та впровадження довгострокової маркетингової стратегії для UA продуктового портфеля та бізнес планування;
2.Портфоліо менеджмент та його розвиток відповідно до стратегії ШК та цілями, адаптованими до локальних потреб споживачів;
3. Реалізація стратегії розвитку продуктового портфеля; створення маркетингових планів і бюджетів, перерозподіл ресурсів між категоріями і брендами, на основі поточного стану бізнесу, з метою досягнення маркетингових і фінансових цілей;
4. Впровадження ініціатив, що поліпшують загальні маркетингові і фінансові показники (наприклад, стратегія ціноутворення) і сприяння послідовній комунікації (напр.. Регуляторна стратегія);
5. Моніторинг та аналіз тенденцій продажів, ціноутворення і конкурентного оточення та оцінка можливостей розвитку брендів, включаючи вихід в нові категорії / сегменти / канали продажів, розширення асортименту і т.д., для оцінки прогресу в досягненні цілей;
6. Розробка та узгодження з суб-регіоном NPD стратегії для UA і пріорітезація лончів;
7. Розробка та реалізація ефективної 360 ° комунікаційної стратегії ( ATL (TV, OOH, радіо, преса), цифрові (банери, SMM, Context), BTL (промо-акції для споживачів);
8. Портфоліо та бренд P&L відстеження/аналіз;
ніціювання та проведення регулярних та ad-hock маркетингових досліджень (кількісних та якісних);
9. Розробка та впровадження довгострокової і короткостроковій стратегії медичного просування для відділу продажів (для лікарів і фармацевтів);
10. Тісна та продуктивна взаємодія з командою продажів; медіа, креативними агентствами, BTL агентствами;
11. Розвиток, ріст та коучинг ефективної маркетингової команди, формування продуктивного командного духу та розвиток талантів;
12. Впровадження та контроль командних цілей і стратегії, які узгоджуються із Маркетинговою стратегією та Портфоліо менеджментом;
13. Забезпечення набору, програми навчання та розвитку Маркетингової команди, котрі необхідні для мотивації, розвитку і утримання команди;
14. Участь, як Спостерігач, в локальному Центрі Розвитку.
Sagmel Inc
(Київ)
Фармацевтична промисловість
Sagmel Inc.
(Київ)
Фармацевтична промисловість
Бренд Менеджер по протизастудній групі препаратів (Назол, Антифлу, Салін, Тусин та інші)
Словакофарма
(Київ)
Фармацевтична промисловість
Рік закінчення 2006
Менеджмент, Маркетинг, Фінанс
Рік закінчення 1999
Медичний
Англійська - просунутий
Можу проходити співбесіду на цій мові
Рік закінчення 2015
2015 Effective negotiations, Kiev
Change Management Kiev
2014 Feedback tools, Kiev
Effective communication, EQ, Kiev
2013 Presentation Skills, Kiev
Management in Coaching style, Kiev
Types of personality profile, Kiev; Time management, Kiev
2012 Enhance Performance Feedback Culture Kiev,
Consumer Connecting Planning, Milano
2011 Development of Managerial skills, Kiev
2010 Management cocktail, Kiev
Marketing Excellence, Frankfurt
2009 Leading and Building High Performance Team, London
Consumer insight, Praha
2008 Strategic Marketing, Kiev
2007 Effective Team Management and Motivation for Development
Торговий представник - Христина Олександрівна , Рівне, 22 роки
Бренд-менеджер - Виктория Александровна , Мелітополь, 22 роки
Медицинский представитель - Яна Ивановна , Южне, 32 роки
Медицинский представитель - Владислава , Сєвєродонецьк, 28 років
Продакт-менеджер, медичний представник - Ангеліна Вікторівна , Київ, Луцьк, 28 років