Больше резюме и контактная информация кандидатов

будут доступны только после регистрации компании

Зарегистрироваться
Зарегистрироватьсяuser-pluse

Фото

Інна

 Активно шукаю роботу

Business Unit Head, CDH, Business development Manager, Head of Marketing,

Зареєструйтесь або увійдіть, щоб відкрити контакти пошукача

Вид зайнятості:

Повна зайнятість

Досвід роботи:

Strategic Branding Leader
с 06.2018 - по 03.2019 ( 9 місяців)

Тева Украина  (Київ)
Фармацевтична промисловість

Основні досягнення:

Розробка позиціонування (Локальна креативні ідея) оновленого бренду компанії Тева, створення коммунікативної стратегії просування бренду націленої на споживачів та спеціалістів охорони здоров"я, запуск оновленого бренду 18.10.2018

 

Керування проектною  командою по запуску оновленого Тева бренду в Україні.

Запуск та коригування кількісних та якісних маркетингових досліджень для визначення основних цільових аудиторій та іх потреб.

Розробка стратегії позиціонування бренду Тева (Local creative idea), на основі кількісних та якісних досладжень.

 Розробка та реалізація  коммунікативної стратегії для запуску оновленого Тева бренда, націленого на споживачів та спеціалістів охорони здоров"я. 

Керівник відділу маркетингу
с 07.2017 - по 06.2018 ( 11 місяців)

Тева Украина  (Київ)
Фармацевтична промисловість

 Основні досягнення:
Teva OTC MS - 4,9% (+ 0,3%), зайняла  №2 позицію в ОТС ринку (YTD'18),        Spasmalgon (найбільший бренд) посів 1 місце в категорії, вперше випередивши постійного лідера - No-spa,                                                                                                    Створила / реплікувала 3 з TVC (Hepabene, Decatylen, Spasmalgon) зі значним впливом на бізнес-результат.

 

1. Розробка та впровадження довгострокової маркетингової стратегії для UA продуктового портфеля та бізнес планування;
2. Портфоліо менеджмент та його розвиток відповідно до стратегії ШК та цілями, адаптованими до локальних потреб споживачів;
3. Реалізація стратегії розвитку продуктового портфеля; створення маркетингових планів і бюджетів, перерозподіл ресурсів між категоріями і брендами, на основі поточного стану бізнесу, з метою досягнення маркетингових і фінансових цілей;
3. Щоденна кооперація з Трейд-маркетинговим відділом та аптечними мережами для розробки та впроваждення широкого набору активностей для споживачів та мереж
4. Моніторинг та аналіз тенденцій продажів, ціноутворення і конкурентного оточення та оцінка можливостей розвитку брендів, включаючи вихід в нові категорії / сегменти / канали продажів, розширення асортименту і т.д., для оцінки прогресу в досягненні цілей;
5. Розробка та узгодження з суб-регіоном NPD стратегії для UA і пріорітезація лончів;
6. Розробка та реалізація ефективної 360 ° комунікаційної стратегії ( ATL (TV, OOH, радіо, преса), цифрові (банери, SMM, Context), BTL (промо-акції для споживачів);
7. Портфоліо та бренд P&L відстеження/аналіз; 
8. Ініціювання та проведення регулярних та ad-hock маркетингових досліджень (кількісних та якісних);
9. Розробка та впровадження довгострокової і короткостроковій стратегії медичного просування для відділу продажів (для лікарів і фармацевтів);
10.Тісна та продуктивна взаємодія з командою продажів; медіа, креативними агентствами, BTL агентствами;
11.Розвиток, ріст та коучинг ефективної маркетингової команди, формування продуктивного командного духу та розвиток талантів;
12.Впровадження та контроль командних цілей і стратегії, які узгоджуються із Маркетинговою стратегією та Портфоліо менеджментом;
13. Забезпечення набору, програми навчання та розвитку Маркетингової команди, котрі необхідні для мотивації, розвитку і утримання команди;

Керівник відділу маркетингу
с 06.2008 - по 05.2017 (8 років 11 місяців)

Bayer  (Київ)
Фармацевтична промисловість

Головні досягнення:  BCC MS 3,9% (+1,5%), № 3 в OTC ринку в 2015 та 2016рр., лідуючі позиції по основним брендам,  продуктивна взаємодія з командою продажів, Маркетингова команда Bayer Consumer Care - Краща маркетингова команда 2015 (ВРК),  спікер-експерт в Школі Менеджерів

 

1. Розробка та впровадження довгострокової маркетингової стратегії для UA продуктового портфеля та бізнес планування;
2.Портфоліо менеджмент та його розвиток відповідно до стратегії ШК та цілями, адаптованими до локальних потреб споживачів;
3. Реалізація стратегії розвитку продуктового портфеля; створення маркетингових планів і бюджетів, перерозподіл ресурсів між категоріями і брендами, на основі поточного стану бізнесу, з метою досягнення маркетингових і фінансових цілей;
4. Впровадження ініціатив, що поліпшують загальні маркетингові і фінансові показники (наприклад, стратегія ціноутворення) і сприяння послідовній комунікації (напр.. Регуляторна стратегія);
5. Моніторинг та аналіз тенденцій продажів, ціноутворення і конкурентного оточення та оцінка можливостей розвитку брендів, включаючи вихід в нові категорії / сегменти / канали продажів, розширення асортименту і т.д., для оцінки прогресу в досягненні цілей;
6. Розробка та узгодження з суб-регіоном NPD стратегії для UA і пріорітезація лончів;
7. Розробка та реалізація ефективної 360 ° комунікаційної стратегії ( ATL (TV, OOH, радіо, преса), цифрові (банери, SMM, Context), BTL (промо-акції для споживачів);
8. Портфоліо та бренд P&L відстеження/аналіз;
ніціювання та проведення регулярних та ad-hock маркетингових досліджень (кількісних та якісних);
9. Розробка та впровадження довгострокової і короткостроковій стратегії медичного просування для відділу продажів (для лікарів і фармацевтів);
10. Тісна та продуктивна взаємодія з командою продажів; медіа, креативними агентствами, BTL агентствами;
11. Розвиток, ріст та коучинг ефективної маркетингової команди, формування продуктивного командного духу та розвиток талантів;
12. Впровадження та контроль командних цілей і стратегії, які узгоджуються із Маркетинговою стратегією та Портфоліо менеджментом;
13. Забезпечення набору, програми навчання та розвитку Маркетингової команди, котрі необхідні для мотивації, розвитку і утримання команди;
14. Участь, як Спостерігач, в локальному Центрі Розвитку.

Маркетинг-менеджер
с 07.2007 - по 05.2008 ( 10 місяців)

Sagmel Inc  (Київ)
Фармацевтична промисловість

Бренд-менеджер
с 10.2002 - по 07.2007 (4 роки 9 місяців)

Sagmel Inc.  (Київ)
Фармацевтична промисловість

Бренд Менеджер по протизастудній групі препаратів (Назол, Антифлу, Салін, Тусин та інші)

Маркетинг-менеджер
с 01.2001 - по 10.2002 (1 рік 9 місяців)

Словакофарма  (Київ)
Фармацевтична промисловість

Освіта:

Відкритий Університет Великобританії ЛІНК  (Київ )

Рік закінчення  2006

Менеджмент, Маркетинг, Фінанс

Національний Медичний Університет  (Київ )

Рік закінчення  1999

Медичний

Володіння мовами:

Англійська - просунутий
Можу проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати :

Management in Coaching style  (Київ)

Рік закінчення 2015

2015  Effective negotiations, Kiev

          Change Management Kiev

2014   Feedback tools, Kiev  

           Effective communication, EQ, Kiev

2013   Presentation Skills, Kiev

          Management in Coaching style, Kiev

           Types of personality  profile, Kiev; Time management, Kiev

2012   Enhance Performance Feedback Culture Kiev,

           Consumer Connecting Planning,  Milano

2011   Development of Managerial skills, Kiev

2010   Management cocktail, Kiev

           Marketing Excellence,  Frankfurt

2009   Leading and Building High Performance Team, London

           Consumer insight, Praha

2008    Strategic Marketing, Kiev

2007    Effective Team Management and Motivation for Development

Похожие резюме

Junior продакт-менеджер - Татьяна , Киев, 36 лет

Маркетинг менеджер/ Продакт менеджер - Александр Владимирович , Киев, 39 лет

Менеджер з маркетингу - Оксана , Киев, 49 лет

Медичний представник - Олександр

Продакт-менеджер - Татьяна Сергеевна , Киев, 26 лет