Більше резюме і контактна інформація кандидатів

будуть доступні тільки після реєстрації компанії

Зареєструватися
Зареєструватисяuser-pluse

Фото

Юлия

Продакт-менеджер

Київ 45 років від 25 000 грн

Зареєструйтесь або увійдіть, щоб відкрити контакти пошукача

Вид зайнятості:

Повна зайнятість

Досвід роботи:

Маркетинг-менеджер (сегмент онкология, гематология, гинекология и т.п.)
с 04.2019 - по 12.2019 ( 8 місяців)

Онкотераностика (закрытие проекта)  (Київ)
Науково-дослідні установи

1. Аналіз ринку споживачів та конкурентної середи

2. Прогнозування обсягу продажів

3. Стратегія розвитку продуктів, її реалізація (розробка бізнес-плану, тощо)

4. Розробка та контроль маркетингового бюджету

5. Робота з сайтом компанії, з Facebook

6. Розробка рекламних матеріалів (концепція, ідея)

7. Тісне співробітництво з лідерамі думок (презентації, доклади - для просування послуг клініки)

8. Організація та участь у ключових конференціях, семінарах, виставках.

Продакт-менеджер
с 06.2018 - по 03.2019 ( 9 місяців)

Югмедконтракт, ТОВ  (Київ)
Фармацевтична промисловість

1. Формування стратегії просування продуктових груп;

2. Підтримка необхідного запасу на складах (прогнозування, замовлення товару, контроль своєчасності поставок та ін.);

3. Ціноутворення;

4. Планування, бюджетування, контроль (бюджет продажів, маркетинговий бюджет);

5. Переговори з постачальниками та ключовими клієнтами;

6. Пошук і участь в переговорах з лідерами думки;

7. Розробка рекламних та ін. матеріалів (концепція, ідея);

8. Організація участі в профільних виставках і конференціях;

9. Навчання торгової команди.

10. Побудова взаємовигідних, партнерських відносин з різними категоріями клієнтів (дистриб'ютори, аптеки та аптечні мережі, лікарі, інтернет магазини і т.д.)

Маркетинг-менеджер (сегмент аллергология, гастроэнтерология , гинекология и т.п.)
с 09.2016 - по 05.2018 (1 рік 8 місяців)

Дансон-Фарма  (Київ)
Медична промисловість

1. Прогнозування обсягів, розробка та реалізація стратегії продажів

2. Аналіз ринку споживачів та конкурентного середовища (асортиментний й конкурентний аналіз)

3. Визначення цільових ринків та позиціювання товарних груп;

4. Розробка унікальної торговельної пропозиції

5. Формування маркетингової та комунікаційної стратегії просування бренду компанії (продукт, роздрібна мережа, дистрибуція, послуги)

6. Контроль за виконанням реалізації маркетингового плану з продукту

7. Взаємодія із зовнішньою службою компанії

8. Розробка та впровадження промо-матеріалів й проведення презентацій для різні груп клієнтів;

9. Робота з сайтом компанії, наповнення його контентом.

10. Співпраця з лідерами думок (експертами напрямки), участь в ключових конференціях, семінарах, виставках по продукту.

Бренд-менеджер (ТМ Medivit, TM Lacalut).
с 01.2007 - по 02.2015 (8 років 1 місяць)

Натурпродукт-Вега  (Київ)
Виробники і їх представники

1. Створення бізнес-юніту ТМ Медівіт. Управління командою з 19  представників.

2. Стратегія розвитку продуктів, її реалізація (розробка бізнес-планів, розробка маркетинг, лонч-планів відповідно до політики компанії);

3. Розробка та проведення стимуляційних заходів;

4. Розробка та контроль маркетингового бюджету за окремими групами продуктів компанії;

5. Підготовка промоційних матеріалів, статей в спеціалізованих ЗМІ;

6. Досвід роботи з різними рекламними агентствами, медіа просування продукту.

7. Розвиток співробітництва з лідерами думок, ключовими клієнтами та дистрибуторами;

8. Навчання співробітників зовнішньої служби, проведення тренінгів по продукту по просуванню препаратів для медичних представників;

9. Здійснення пошуку, збору та аналізу маркетингової інформації;

10. Вивчення ринків (аналіз попиту та споживання, діяльності конкурентів) та тенденції їх розвитку.

 

Досягнення:

1. Створення бізнес-юніту ТМ Медівіт. (19 осіб)

2. Збільшення продажів по ТМ Медівіт більш, ніж на 100% (2007 - 602 000 долл випуску 2008 - 1 235 000 грн (за даними Фарм-стандарт)

3. Проєкт був закритий у жовтні 2008 року, хоча продажі в цьому місяці становили 145 000 гривень (найвищі з усіх тижнів за аналізований період)

 

• За період моєї роботи бренд-менеджера по продукції Лакалут, за період жовтень 2008-червень 2009, було продано продукції з аптек на суму 41938000 (грн), що становить приріст продажів 23,57% до аналогічного періоду (жовтень 2007 - червень 2008) (за даними Фарм-стандарт)

Регіональний менеджер
с 02.2005 - по 12.2006 (1 рік 10 місяців)

Бізнес -Центр Фармація  (Київ)
Аптечний заклад

1. Виведення на ринок та просування нових продуктів й устаткування.

2. Розвиток тендерного сегмента продажів та успішна участь у тендерах й котируваннях.

3. Робота з лікарською та керівною ланками лікувальних установ з метою просування препаратів.

4. Ведення документації та робота з  органами що контролюють ці процеси.

5. Планування, організація та звітність як особистої, так й колективної роботи.

6. Забезпечення планів продажів регіону за обсягами та асортиментом відповідно до стратегії продажів.

7. Складання прогнозів та планів продажів в регіоні, розробка індивідуальних пропозицій щодо їх вдосконалення.

8. Координація дій медичних представників.

9. Робота в обласних центрах центрального регіону щодо збільшення клієнтської бази, а також по просуванню промоційних препаратів та обладнання.

10. Проведення презентацій та тренінгів, участь в медичних конференціях та виставках.

11. Робота в сегментах: онкологія, гематологія, ендокринологія, психіатрія, інфекційні хвороби, урологія, статеві розлади.

12. Укладення договорів на постачання препаратів і лікувально-діагностичної апаратури.

 

Досягнення:

1. Перевиконання плану продажів

2. Розширення клієнтської бази

3. Успішна участь в тендерах і котируваннях

помічник менеджера
с 12.2003 - по 02.2005 (1 рік 2 місяці)

Оптіма-Фарм  (Київ)

Освіта:

МАУП  (Київ )

Рік закінчення  2005

Менеджмент медицини та фармації

Диплом з відзнакою

Київський медичний коледж №3  (Київ )

Рік закінчення  1993

Сестринська справа

Володіння мовами:

Англійська - просунутий

inremediate

Свій розділ

Моя Сильна сторона:

Аналітичні здібності (досконало володію програмою Фарм-Стандарт),

Високий рівень самоорганізації, комунікабельність, володіння мистецтвом ведення переговорів, націленість на результат, активна життєва позиція, вміння працювати в команді, чудове почуття гумору.

 

Водійське посвідчення

Посвідчення водія категорії В. Водійський стаж - 11 років безаварійного водіння.

 

Комп'ютерні навички

Персональний комп'ютер (Впевнений користувач пакетом офісних програм) 

 

Захоплення та інтереси

Читання, природа (дача, робота на землі), кастомайзинг (перероблення старого одягу). спорт (біг).

 

Схожі резюме

Продакт-менеджер - Artem , Київ, 40 років

Продакт-менеджер - Наталия Блинникова , Київ

Продакт-менеджер - Юлія Юріївна , Київ, 31 рік

Медицинский советник, продакт-менеджер, медицинский представитель - Игорь Леонидович , Вінниця, Київ, 30 років

Продакт-менеджер, медичний представник - Ангеліна Вікторівна , Київ, Луцьк, 23 роки