Більше резюме і контактна інформація кандидатів

будуть доступні тільки після реєстрації компанії

Зареєструватися
Зареєструватисяuser-pluse

Фото

Юлия

Продакт-менеджер

Київ 45 років від 25 000 грн

Зареєструйтесь або увійдіть, щоб відкрити контакти пошукача

Вид зайнятості:

Повна зайнятість

Досвід роботи:

Маркетинг-менеджер (сегмент онкология, гематология, гинекология и т.п.)
с 04.2019 - по 12.2019 ( 8 місяців)

Онкотераностика (закрытие проекта)  (Київ)
Науково-дослідні установи

1. Аналіз ринку споживачів та конкурентної середи

2. Прогнозування обсягу продажів

3. Стратегія розвитку продуктів, її реалізація (розробка бізнес-плану, тощо)

4. Розробка та контроль маркетингового бюджету

5. Робота з сайтом компанії, з Facebook

6. Розробка рекламних матеріалів (концепція, ідея)

7. Тісне співробітництво з лідерамі думок (презентації, доклади - для просування послуг клініки)

8. Організація та участь у ключових конференціях, семінарах, виставках.

Продакт-менеджер
с 06.2018 - по 03.2019 ( 9 місяців)

Югмедконтракт, ТОВ  (Київ)
Фармацевтична промисловість

1. Формування стратегії просування продуктових груп;

2. Підтримка необхідного запасу на складах (прогнозування, замовлення товару, контроль своєчасності поставок та ін.);

3. Ціноутворення;

4. Планування, бюджетування, контроль (бюджет продажів, маркетинговий бюджет);

5. Переговори з постачальниками та ключовими клієнтами;

6. Пошук і участь в переговорах з лідерами думки;

7. Розробка рекламних та ін. матеріалів (концепція, ідея);

8. Організація участі в профільних виставках і конференціях;

9. Навчання торгової команди.

10. Побудова взаємовигідних, партнерських відносин з різними категоріями клієнтів (дистриб'ютори, аптеки та аптечні мережі, лікарі, інтернет магазини і т.д.)

Маркетинг-менеджер (сегмент аллергология, гастроэнтерология , гинекология и т.п.)
с 09.2016 - по 05.2018 (1 рік 8 місяців)

Дансон-Фарма  (Київ)
Медична промисловість

1. Прогнозування обсягів, розробка та реалізація стратегії продажів

2. Аналіз ринку споживачів та конкурентного середовища (асортиментний й конкурентний аналіз)

3. Визначення цільових ринків та позиціювання товарних груп;

4. Розробка унікальної торговельної пропозиції

5. Формування маркетингової та комунікаційної стратегії просування бренду компанії (продукт, роздрібна мережа, дистрибуція, послуги)

6. Контроль за виконанням реалізації маркетингового плану з продукту

7. Взаємодія із зовнішньою службою компанії

8. Розробка та впровадження промо-матеріалів й проведення презентацій для різні груп клієнтів;

9. Робота з сайтом компанії, наповнення його контентом.

10. Співпраця з лідерами думок (експертами напрямки), участь в ключових конференціях, семінарах, виставках по продукту.

Бренд-менеджер (ТМ Medivit, TM Lacalut).
с 01.2007 - по 02.2015 (8 років 1 місяць)

Натурпродукт-Вега  (Київ)
Виробники і їх представники

1. Створення бізнес-юніту ТМ Медівіт. Управління командою з 19  представників.

2. Стратегія розвитку продуктів, її реалізація (розробка бізнес-планів, розробка маркетинг, лонч-планів відповідно до політики компанії);

3. Розробка та проведення стимуляційних заходів;

4. Розробка та контроль маркетингового бюджету за окремими групами продуктів компанії;

5. Підготовка промоційних матеріалів, статей в спеціалізованих ЗМІ;

6. Досвід роботи з різними рекламними агентствами, медіа просування продукту.

7. Розвиток співробітництва з лідерами думок, ключовими клієнтами та дистрибуторами;

8. Навчання співробітників зовнішньої служби, проведення тренінгів по продукту по просуванню препаратів для медичних представників;

9. Здійснення пошуку, збору та аналізу маркетингової інформації;

10. Вивчення ринків (аналіз попиту та споживання, діяльності конкурентів) та тенденції їх розвитку.

 

Досягнення:

1. Створення бізнес-юніту ТМ Медівіт. (19 осіб)

2. Збільшення продажів по ТМ Медівіт більш, ніж на 100% (2007 - 602 000 долл випуску 2008 - 1 235 000 грн (за даними Фарм-стандарт)

3. Проєкт був закритий у жовтні 2008 року, хоча продажі в цьому місяці становили 145 000 гривень (найвищі з усіх тижнів за аналізований період)

 

• За період моєї роботи бренд-менеджера по продукції Лакалут, за період жовтень 2008-червень 2009, було продано продукції з аптек на суму 41938000 (грн), що становить приріст продажів 23,57% до аналогічного періоду (жовтень 2007 - червень 2008) (за даними Фарм-стандарт)

Регіональний менеджер
с 02.2005 - по 12.2006 (1 рік 10 місяців)

Бізнес -Центр Фармація  (Київ)
Аптечний заклад

1. Виведення на ринок та просування нових продуктів й устаткування.

2. Розвиток тендерного сегмента продажів та успішна участь у тендерах й котируваннях.

3. Робота з лікарською та керівною ланками лікувальних установ з метою просування препаратів.

4. Ведення документації та робота з  органами що контролюють ці процеси.

5. Планування, організація та звітність як особистої, так й колективної роботи.

6. Забезпечення планів продажів регіону за обсягами та асортиментом відповідно до стратегії продажів.

7. Складання прогнозів та планів продажів в регіоні, розробка індивідуальних пропозицій щодо їх вдосконалення.

8. Координація дій медичних представників.

9. Робота в обласних центрах центрального регіону щодо збільшення клієнтської бази, а також по просуванню промоційних препаратів та обладнання.

10. Проведення презентацій та тренінгів, участь в медичних конференціях та виставках.

11. Робота в сегментах: онкологія, гематологія, ендокринологія, психіатрія, інфекційні хвороби, урологія, статеві розлади.

12. Укладення договорів на постачання препаратів і лікувально-діагностичної апаратури.

 

Досягнення:

1. Перевиконання плану продажів

2. Розширення клієнтської бази

3. Успішна участь в тендерах і котируваннях

помічник менеджера
с 12.2003 - по 02.2005 (1 рік 2 місяці)

Оптіма-Фарм  (Київ)

Освіта:

МАУП  (Київ )

Рік закінчення  2005

Менеджмент медицини та фармації

Диплом з відзнакою

Київський медичний коледж №3  (Київ )

Рік закінчення  1993

Сестринська справа

Володіння мовами:

Англійська - просунутий

inremediate

Свій розділ

Моя Сильна сторона:

Аналітичні здібності (досконало володію програмою Фарм-Стандарт),

Високий рівень самоорганізації, комунікабельність, володіння мистецтвом ведення переговорів, націленість на результат, активна життєва позиція, вміння працювати в команді, чудове почуття гумору.

 

Водійське посвідчення

Посвідчення водія категорії В. Водійський стаж - 11 років безаварійного водіння.

 

Комп'ютерні навички

Персональний комп'ютер (Впевнений користувач пакетом офісних програм) 

 

Захоплення та інтереси

Читання, природа (дача, робота на землі), кастомайзинг (перероблення старого одягу). спорт (біг).

 

Схожі резюме

Медицинский советник, продакт-менеджер, медицинский представитель - Игорь Леонидович , Вінниця, Київ, 30 років

Продакт-менеджер - Алиса , Київ, 46 років

Продакт-менеджер, медичний представник - Ангеліна Вікторівна , Київ, Луцьк, 23 роки

Продакт-менеджер - Дмитрий Владимирович , Київ, 55 років

Продакт-менеджер - Оксана Викторовна , Київ, 42 роки