будут доступны только после регистрации компании
Зарегистрироваться
КиївКиїв 50 років •від 25 000 грн
Повна зайнятість
Онкотераностика (закрытие проекта)
(Київ)
Науково-дослідні установи
1. Аналіз ринку споживачів та конкурентної середи
2. Прогнозування обсягу продажів
3. Стратегія розвитку продуктів, її реалізація (розробка бізнес-плану, тощо)
4. Розробка та контроль маркетингового бюджету
5. Робота з сайтом компанії, з Facebook
6. Розробка рекламних матеріалів (концепція, ідея)
7. Тісне співробітництво з лідерамі думок (презентації, доклади - для просування послуг клініки)
8. Організація та участь у ключових конференціях, семінарах, виставках.
Югмедконтракт, ТОВ
(Київ)
Фармацевтична промисловість
1. Формування стратегії просування продуктових груп;
2. Підтримка необхідного запасу на складах (прогнозування, замовлення товару, контроль своєчасності поставок та ін.);
3. Ціноутворення;
4. Планування, бюджетування, контроль (бюджет продажів, маркетинговий бюджет);
5. Переговори з постачальниками та ключовими клієнтами;
6. Пошук і участь в переговорах з лідерами думки;
7. Розробка рекламних та ін. матеріалів (концепція, ідея);
8. Організація участі в профільних виставках і конференціях;
9. Навчання торгової команди.
10. Побудова взаємовигідних, партнерських відносин з різними категоріями клієнтів (дистриб'ютори, аптеки та аптечні мережі, лікарі, інтернет магазини і т.д.)
Дансон-Фарма
(Київ)
Медична промисловість
1. Прогнозування обсягів, розробка та реалізація стратегії продажів
2. Аналіз ринку споживачів та конкурентного середовища (асортиментний й конкурентний аналіз)
3. Визначення цільових ринків та позиціювання товарних груп;
4. Розробка унікальної торговельної пропозиції
5. Формування маркетингової та комунікаційної стратегії просування бренду компанії (продукт, роздрібна мережа, дистрибуція, послуги)
6. Контроль за виконанням реалізації маркетингового плану з продукту
7. Взаємодія із зовнішньою службою компанії
8. Розробка та впровадження промо-матеріалів й проведення презентацій для різні груп клієнтів;
9. Робота з сайтом компанії, наповнення його контентом.
10. Співпраця з лідерами думок (експертами напрямки), участь в ключових конференціях, семінарах, виставках по продукту.
Натурпродукт-Вега
(Київ)
Виробники і їх представники
1. Створення бізнес-юніту ТМ Медівіт. Управління командою з 19 представників.
2. Стратегія розвитку продуктів, її реалізація (розробка бізнес-планів, розробка маркетинг, лонч-планів відповідно до політики компанії);
3. Розробка та проведення стимуляційних заходів;
4. Розробка та контроль маркетингового бюджету за окремими групами продуктів компанії;
5. Підготовка промоційних матеріалів, статей в спеціалізованих ЗМІ;
6. Досвід роботи з різними рекламними агентствами, медіа просування продукту.
7. Розвиток співробітництва з лідерами думок, ключовими клієнтами та дистрибуторами;
8. Навчання співробітників зовнішньої служби, проведення тренінгів по продукту по просуванню препаратів для медичних представників;
9. Здійснення пошуку, збору та аналізу маркетингової інформації;
10. Вивчення ринків (аналіз попиту та споживання, діяльності конкурентів) та тенденції їх розвитку.
Досягнення:
1. Створення бізнес-юніту ТМ Медівіт. (19 осіб)
2. Збільшення продажів по ТМ Медівіт більш, ніж на 100% (2007 - 602 000 долл випуску 2008 - 1 235 000 грн (за даними Фарм-стандарт)
3. Проєкт був закритий у жовтні 2008 року, хоча продажі в цьому місяці становили 145 000 гривень (найвищі з усіх тижнів за аналізований період)
• За період моєї роботи бренд-менеджера по продукції Лакалут, за період жовтень 2008-червень 2009, було продано продукції з аптек на суму 41938000 (грн), що становить приріст продажів 23,57% до аналогічного періоду (жовтень 2007 - червень 2008) (за даними Фарм-стандарт)
Бізнес -Центр Фармація
(Київ)
Аптечний заклад
1. Виведення на ринок та просування нових продуктів й устаткування.
2. Розвиток тендерного сегмента продажів та успішна участь у тендерах й котируваннях.
3. Робота з лікарською та керівною ланками лікувальних установ з метою просування препаратів.
4. Ведення документації та робота з органами що контролюють ці процеси.
5. Планування, організація та звітність як особистої, так й колективної роботи.
6. Забезпечення планів продажів регіону за обсягами та асортиментом відповідно до стратегії продажів.
7. Складання прогнозів та планів продажів в регіоні, розробка індивідуальних пропозицій щодо їх вдосконалення.
8. Координація дій медичних представників.
9. Робота в обласних центрах центрального регіону щодо збільшення клієнтської бази, а також по просуванню промоційних препаратів та обладнання.
10. Проведення презентацій та тренінгів, участь в медичних конференціях та виставках.
11. Робота в сегментах: онкологія, гематологія, ендокринологія, психіатрія, інфекційні хвороби, урологія, статеві розлади.
12. Укладення договорів на постачання препаратів і лікувально-діагностичної апаратури.
Досягнення:
1. Перевиконання плану продажів
2. Розширення клієнтської бази
3. Успішна участь в тендерах і котируваннях
Оптіма-Фарм
(Київ)
Рік закінчення 2005
Менеджмент медицини та фармації
Диплом з відзнакою
Рік закінчення 1993
Сестринська справа
Англійська - просунутий
inremediate
Моя Сильна сторона:
Аналітичні здібності (досконало володію програмою Фарм-Стандарт),
Високий рівень самоорганізації, комунікабельність, володіння мистецтвом ведення переговорів, націленість на результат, активна життєва позиція, вміння працювати в команді, чудове почуття гумору.
Посвідчення водія категорії В. Водійський стаж - 11 років безаварійного водіння.
Персональний комп'ютер (Впевнений користувач пакетом офісних програм)
Читання, природа (дача, робота на землі), кастомайзинг (перероблення старого одягу). спорт (біг).
Продакт-менеджер - Юлія Юріївна , Киев, 35 лет
Продакт-менеджер - Наталия Блинникова , Киев
Медицинский советник, продакт-менеджер, медицинский представитель - Игорь Леонидович , Винница, Киев, 35 лет
Продакт-менеджер, медичний представник - Ангеліна Вікторівна , Киев, Луцк, 28 лет
Продакт-менеджер - Дмитрий Владимирович , Киев, 60 лет