Больше резюме и контактная информация кандидатов

будут доступны только после регистрации компании

Зарегистрироваться
Зарегистрироватьсяuser-pluse

Фото

Юлия

продакт-менеджер

Киев 43 года от 25000 грн

Зарегистрируйтесь или войдите , чтобы открыть контакты соискателя

Вид занятости:

Полный день

Навыки и достижения:

Моя Сильна сторона: Аналітичні здібності (досконало володію програмою Фарм-Стандарт), високий рівень самоорганізації, комунікабельність, володіння мистецтвом ведення переговорів, націленість на результат, активна життєва позиція, вміння працювати в команді, чудове почуття гумору.
Додаткові навички:
1. Посвідчення водія категорії В. Водійський стаж — 11 років безаварійного водіння.
2. Персональний комп’ютер (Впевнений користувач пакетом офісних програм)
3. English – (inremediate)
Хобі: Читання, природа (дача, робота на землі), кастомайзинг (перероблення старого одягу). спорт (біг).

Опыт работы:

Маркетинг-менеджер
с 09.2016 - Настоящее время (1 год 9 месяцев)

Дансон-Фарма  (Киев)

1. Прогнозування обсягів, розробка та реалізація стратегії продажівn2. Аналіз ринку споживачів та конкурентного середовища (асортиментний й конкурентний аналіз)n3. Визначення цільових ринків та позиціонування товарних груп;n4. Розробка унікальної торговельної пропозиціїn5. Формування маркетингової та комунікаційної стратегії просування бренду компанії (продукт, роздрібна мережа, дистрибуція, послуги)n6. Контроль за виконанням реалізації маркетингового плану по продуктуn7. Взаємодія із зовнішнім службою компаніїn8. Розробка та впровадження промо-матеріалів й проведення презентацій для різні груп клієнтів;n9. Робота з сайтом компанії, наповнення його контентом.n10. Співпраця з лідерами думок (експертами напрямки), участь в ключових конференціях, семінарах, виставках по продукту.

Маркетинг-менеджер
с 03.2016 - по 08.2016 ( 5 месяцев)

Бад-Алтай  (Киев)

1. Вивчення діяльності компанії за минулий період з урахуванням досягнень та невдач;n2. Аналіз й прогнозування товарної, цінової, збутової та рекламної діяльності компанії;n3. Вивчення та аналіз асортименту, цін й діяльності конкурентів;n4. Оцінка конкурентоспроможності товарних груп компанії;n5. Складання маркетинг-прогнозу, стратегій та оцінка цілей;n6. Визначення цільових ринків та позиціонування товарних груп;n7. Розробка маркетингових заходів, спрямованих на залучення покупців (реклама, PR-акції, директ-маркетинг й т.д.);n8. Активна робота з ЗМІ, написання рекламних статей;n9. Розробка та впровадження промо-матеріалів, розробка та проведення презентацій для різніх груп клієнтів;n10. Укладення договорів та контроль за своєчасністю оплат рекламних та інших маркетингових заходів.nДосягнення: n1. Виведення на ринок нового продукту Масло-Какао в блістерах (від дизайну упаковки до розробки промоційних заходів, презентацій та маркетингових договорів для мереж)n2. Укладання договорів про співпрацю з провідними аптечними мережами та контракт з косметичним магазином.n3. За допомогою розробленої мною маркетингової стратегії збільшення продажів на 30% з лікувальної косметики.

Medical Supplies Manager
с 09.2015 - по 02.2016 ( 5 месяцев)

ІВ Біофарма  (Киев)

1. Управління товарними категоріями компанії, формування асортименту та постійне його розширення;n2. Планування та аналітика продуктових категорій (залишки, оборотність);n3. Моніторинг та аналіз збутової діяльності конкурентів, моніторинг ринків та мереж конкурентів;n4. Моніторинг відповідності існуючого продукту компанії очікуванням ринку;n5. Ціноутворення, коригування цін під ситуацію на ринку;n6. Пошук та ведення переговорів з постачальниками, вендорами;n7. Розробка бюджету та контроль за його виконанням;n8. Закупівля товару, його доставка та зберігання, наповнення складу;n9. Виконання планових показників розвитку товарних груп.nДосягнення:n1. Розширення товарного асортименту;n2. Залучення нових клієнтів та постачальників;n3. Збільшення поставок на 137%.

Бренд-менеджер (ТМ Medivit, TM Lacalut).
с 01.2007 - по 02.2015 (8 лет 1 месяц)

Натурпродукт-Вега  (Киев)

1. Створення бізнес-юніта ТМ Медівіт. Управління командою з 19  представників.n2. Стратегія розвитку продуктів, її реалізація (розробка бізнес-планів, розробка маркетинг, лонч-планів відповідно до політики компанії);n3. Розробка та проведення стимуляційних заходів;n4. Розробка та контроль маркетингового бюджету за окремими групами продуктів компанії;n5. Підготовка промоційних матеріалів, статей в спеціалізованих ЗМІ;n6. Досвід роботи з різними рекламними агентствами, медіа просування продукту.n7. Розвиток співробітництва з лідерами думок, ключовими клієнтами та дистрибуторами;n8. Навчання співробітників зовнішньої служби, проведення тренінгів по продукту по просуванню препаратів для медичних представників;n9. Здійснення пошуку, збору та аналізу маркетингової інформації;n10. Вивчення ринків (аналіз попиту та споживання, діяльності конкурентів) та тенденції їх розвитку.nДосягнення:n1. Створення бізнес-юніта ТМ Медівіт. (19 осіб)n2. Збільшення продажів по ТМ Медівіт більш, ніж на 100% (2007 - 602 000 долл випуску 2008 - 1 235 000 грн (за даними Фарм-стандарт)n3. Проект був закритий у жовтні 2008 року, хоча продажі в цьому місяці становили 145 000 гривен (найвищі з усіх тижнів за аналізований період)n• За період моєї роботи бренд-менеджера по продукції Лакалут, за період жовтень 2008-червень 2009, було продано продукції з аптек на суму 41938000 (грн), що становить приріст продажів 23,57% до аналогічного періоду (жовтень 2007 - червень 2008) (за даними Фарм-стандарт)

Регіональний менеджер
с 02.2005 - по 12.2006 (1 год 10 месяцев)

Бізнес -Центр Фармація  (Киев)

1. Виведення на ринок та просування нових продуктів й устаткування.n2. Розвиток тендерного сегмента продажів та успішна участь у тендерах й котируваннях.n3. Робота з лікарською та керівною ланками лікувальних установ з метою просування препаратів.n4. Ведення документації та робота з контролюючими органами.n5. Планування, організація та звітність як особистої, так й колективної роботи.n6. Забезпечення планів продажів регіону за обсягами та асортиментом в відповідності до стратегії продажів.n7. Складання прогнозів та планів продажів в регіоні, розробка індивідуальних пропозицій щодо їх вдосконалення.n8. Координація дій медичних представників.n9. Робота в обласних центрах центрального регіону щодо збільшення клієнтської бази, а також по просуванню промотіруемих препаратів та обладнання.n10. Проведення презентацій та тренінгів, участь в медичних конференціях та виставках.n11. Робота в сегментах: онкологія, гематологія, ендокринологія, психіатрія, інфекційні хвороби, урологія, статеві розлади.n12. Укладення договорів на поставку препаратів і лікувально-діагностичної апаратури.nДосягнення:n1. Перевиконання плану продажівn2. Розширення клієнтської базиn3. Успішна участь в тендерах і котируваннях

помічник менеджера
с 12.2003 - по 02.2005 (1 год 2 месяца)

Оптіма-Фарм  (Киев)

контролер складу
с 10.2001 - по 11.2003 (2 года 1 месяц)

Фалбі  (Киев)

Операційна сестра
с 05.2000 - по 10.2001 (1 год 5 месяцев)

Пологовий будинок №3  (Киев)

Операційна сестра
с 08.1993 - по 05.2000 (6 лет 9 месяцев)

КМОЛ  (Киев)

Образование:

МАУП  (Киев )

Год окончания  2005

Менеджмент медицини та фармації

Диплом з відзнакою

Київський медичний коледж №3  (Киев )

Год окончания  1993

Сестринська справа

Похожие резюме

Продакт менеджер - Марина Василівнв , Киев, 36 лет

Маркетолог/ Продвижение - Роман Петрович , Киев, 36 лет

Продакт-менеджер - Олег Иванович , Киев, 55 лет

Продакт менеджер - Киев

Product manager - Денис Витальевич , Киев, 31 год