Більше резюме і контактна інформація кандидатів

будуть доступні тільки після реєстрації компанії

Зареєструватися
Зареєструватисяuser-pluse

Фото

Анастасия Алексеевна

 Активно шукаю роботу

Аналитик

38 років від 18 000 грн до 20 000 грн

Зареєструйтесь або увійдіть, щоб відкрити контакти пошукача

Вид зайнятості:

Повна зайнятість

Досвід роботи:

Assistant of Departments of Distribution and SFE/BI
с 04.2016 - Теперішній час (8 років 6 місяців)

Pharma-Start LLC  (Київ)
Фармацевтична промисловість

Work with information technologies Business Intelligence (technologies of analytical processing of data OLAP)
Сollection, processing and analysis of information requested by management, analysis of sales of pharmacy chains, stock analysis, Sell-in, Sell-out and etc.
Work with CRM systems, downloading and preparation requests.
Creation, control and accounting registers of expences, workflow, business trips.
Booking of accommodation, tickets for employees.
Organization of trainings, conferences, meetings, etc.
Accounting and control of budgets, CashFlow, P&L, STP Plans.
Creation data bases of customers, sales, orders, document flow.

Accountant
с 07.2014 - по 04.2016 (1 рік 9 місяців)

Takeda Ukraine LLC  (Київ)
Фармацевтична промисловість

Analyse and check primary documents related to Accounts Receivable, Treasury, and General Accounting areas on a daily basis;
Analyse and reconcile accounting records to primary documents and other data sources, ensuring their authenticity and compliance with company policies and procedures as well as with requirements of Ukrainian legislation;
Monitoring payments and expenditures;
Reconciling national vendor's accounts;
Performing month end account analysis;
Preparing monthly entries to the general ledger, assisting in the month-end closing process;
Acts of reconciliation with vendors/customers;
Ensured compliance with accounting deadlines;
Business trips, operation expenses, entertainment expenses.

Intercompany Accountant
с 07.2011 - по 07.2014 (3 роки)

LLC “Reckitt Benckiser Household and Healthcare Ukraine”  (Київ)
Торговельні організації

•   accounting of trade operations of foreign trade activities, calculations with suppliers and buyers of nonresidents;

 

• custom declarations receipt, maintaining register of currency contracts and custom declarations;

• accounts payable control;

 

• monthly verification with contractors;

 

• introduction of accounting and tax accounting;

 

• work with the client bank, carrying out bank operations;

 

• accounting of expenses on transportation.

 

• accounting of business trips and expenses connected with economic needs. Implementation of other compensation and monetary payments;

 

• reception, check and accounting of personnel documents. Work with bank concerning release and service of salary projects;

 

• processing and registration tax documents.

 

 

Освіта:

Киевский Институт Бизнеса и Технологий  (Київ )

Рік закінчення  2009

менеджмент

Володіння мовами:

Англійська - середній
Можу проходити співбесіду на цій мові

Російська - вільно

Українська - вільно

Курси, тренінги, сертифікати :

DATA ANALYSIS SYSTEMS  (Київ)

Рік закінчення 2017

АНАЛИЗ ДАННЫХ И ПРОГНОЗИРОВАНИЕ В MS EXCEL

Схожі резюме

Менеджер по закупкам - Марія , Київ, 33 роки

Медицинский представитель - Алина , Одеса, 25 років

Продакт-менеджер (Junior prodact manager) - Екатерина , Київ, 35 років

Аналитик - Мария , Київ, 48 років

Маркетолог / Менеджер по маркетингу - Александр , Харків